First Impressions

Video av våre førsteinntrykk.

5 thoughts on “First Impressions

  1. Kjempefin film. Nært og intenst. Jeg opplever jeg er der sammen med dere. Det er nesten som jeg kjenner myggen og slangene og varmen og luktene og den sitrende spenningen dere opplever over å være med på dette. De smilende ansiktene gir trygghet. Jeg gleder meg til å følge dere videre. Hilsen en av tre stolte pappaer som skulle ønske han var med.

  2. Kjempefin film. Fantastisk å sjå gleden deira. Dansen er fantastisk. Vi har endel å lære. Lykke til videre.
    Helsing mamma på Hareid.

Leave a Reply

